Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Jan Linders Liefhebbers-shop? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van de Jan Linders Liefhebbers-shop.

Wat houdt de Jan Linders Liefhebbers-shop precies in?

Bij Jan Linders spaar je voor punten op je boodschappen. Met deze punten krijg je kortingen op leuke uitjes en producten. In de Liefhebbers-shop kun je het hele jaar terecht om je punten te verzilveren op leuke deals en producten. Hiervoor haal je jouw Liefhebbers-kortingsvoucher bij de kassa van een Jan Linders supermarkt. Er zijn drie types vouchers:
- 200 punten = 6 euro korting
- 300 punten = 9 euro korting
- 400 punten = 12 euro korting

Je voucher is alleen geldig voor de categorie met hetzelfde aantal punten. Alle beschikbare deals worden binnen deze categorie getoond.
Heb je meerdere vouchers? Je kan bij een bestelling maar één voucher per e-ticket toepassen.

Tot wanneer is de Jan Linders Liefhebbers-shop geldig?
De Jan Linders Liefhebbers-shop is voor gebruikers met een gekoppeld Liefhebbers account onbeperkt te gebruiken.

Hoe log ik in?
Je kan inloggen met je bestaande Liefhebbers-account. Let op deze moet gekoppeld zijn aan jouw Liefhebberspas. Bekijk of wijzig jouw account door in te loggen via Liefhebbers: janlinders.nl/mijn-account

Kun je als niet-Liefhebber ook gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
Alleen Liefhebbers kunnen tickets of producten via de Liefhebbers-shop bestellen. De e-tickets die je bestelt via het platform, staan niet op naam. Je kunt dus met meerdere personen gebruik maken van de aanbiedingen op het platform.

Met hoeveel personen kan ik gebruik maken van de Jan Linders Liefhebbers-shop?
Je kunt in totaal 8 kaarten per order, per arrangement bestellen.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code bij het bestellen, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Jan Linders Liefhebbers-shop.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA, MasterCard en Maestro).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Jan Linders Liefhebbers-shop.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring van de Jan Linders Liefhebbers-shop.

Is het mogelijk om achteraf te betalen of lokaal bij de aanbieder?
Nee, dit is niet mogelijk, de bestelling zal online betaald moeten worden via het platform, indien nodig kunt met de ontvangen digitale vouchers naar de aanbieder.