Veelgestelde vragen

Heb je een vraag over de Jan Linders Liefhebbers-shop? Wellicht vind je het juiste antwoord in onderstaande vragen. Anders kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van de Jan Linders Liefhebbers-shop.

Wat houdt de Jan Linders Liefhebbers-shop precies in?
Bij Jan Linders spaar je als Liefhebbers punten op je boodschappen. Bij iedere euro aan boodschappen ontvang je één Liefhebbers-punt. In de Liefhebbers-shop kun je het hele jaar terecht om je punten te verzilveren voor korting op leuke uitjes en deals voor thuis.

Hoe werkt het?
Bekijk alle huidige deals in de Liefhebbers-shop. Ga vervolgens naar één van de Jan Linders filialen en haal een voucher, tegen inwisseling van punten. De vouchers hangen bij de kassa, aan het voucherrekje. Op de vouchers staat een unieke code. Bij het afrekenen van jouw gekozen uitje voer je de unieke code in en ontvang je de korting. Per bestelling kun je één vouchercode invoeren. Meer lezen over hoe het werkt? Bekijk deze pagina.

Kun je als niet-Liefhebber ook gebruik maken van de aanbiedingen op het platform?
Ja, dit is mogelijk. Als niet-Liefhebber betaal je de prijzen die je in de Liefhebbers-shop ziet. Liefhebbers ontvangen korting op hun bestelling bij het invoeren van de vouchercode.

Ik krijg een foutmelding bij het invoeren van de unieke code bij het bestellen, wat moet ik doen?
Als je een foutmelding krijgt, neem dan contact op met de klantenservice van de Jan Linders Liefhebbers-shop.

Hoe kan ik betalen?
Je kunt de bestelling betalen met iDEAL, Bancontact en creditcard (VISA, MasterCard en Maestro).

Hoe en wanneer ontvang ik de e-tickets?
Je vindt de levertijd en wijze van levering in de omschrijving van de aanbiedingen. Heb je een bestelling geplaatst maar de e-tickets nog niet ontvangen? Raadpleeg dan eerst de SPAM box van het e-mail programma, wellicht zijn de e-tickets daarin terecht gekomen. Is dat niet het geval? Neem dan contact op met de klantenservice van de Jan Linders Liefhebbers-shop.

Ontvang ik een bevestiging van de betaling?
Je ontvangt na het plaatsen van de bestelling binnen enkele minuten een betalingsbevestiging.

Hoe verzilver ik mijn e-ticket?
Let op: in veel gevallen dien je het e-ticket uit te printen en geldt deze direct als toegangsbewijs. Dit is niet in alle gevallen zo. Lees daarom goed de instructie die vermeld wordt in de omschrijving van de aanbieding en op het e-ticket zelf.

Hoe kan ik mijn aangekochte e-tickets wijzigen?
Helaas is het niet mogelijk om reeds aangekochte e-tickets te wijzigen.

Wat gebeurt er bij annulering van een voorstelling?
Indien een voorstelling waarvoor je e-tickets hebt aangeschaft, wordt geannuleerd, zullen wij per e-mail of telefonisch contact met je opnemen om te zoeken naar een alternatieve oplossing. Indien er geen gelijkwaardige oplossing geboden kan worden, ontvang je het aankoopbedrag van deze e-tickets retour.

Worden mijn gegevens vertrouwelijk behandeld?
Ja, de gegevens worden vertrouwelijk behandeld zoals je kunt lezen in onze privacyverklaring van de Jan Linders Liefhebbers-shop.

Is het mogelijk om achteraf te betalen of lokaal bij de aanbieder?
Nee, dit is niet mogelijk, de bestelling zal online betaald moeten worden via het platform, indien nodig kunt met de ontvangen digitale vouchers naar de aanbieder.